2012 Günaydın Mesajları

Yazar:

Yıllardır aynı günaydın mesajlarını görmekten sıkıldıysanız kendi yazdığım 2012 günaydın mesajlarını sevdiklerinizle paylaşabilirsiniz. Lütfen eleştiride bulunmayın Günaydın mesajlarım hakkında dediğim gibi hiç bir yerden alıntı yapmadan kendim yazmak istedim. Hoşunuza da gidebilir hoşunuza da gitmeye bilir. Haydi Bismillah :)

Sevgiliye Günaydın Mesajı
Kimine göre manyak kimine göre deli kimine göre kafayı yemişim.. Kimse bilmiyor senin aşkının sarhoşu olduğumu Günaydın Hayatıma renk katan kadın..

Gözlerimi kapattığımda hep yüzünü görüyorum. Sabah kalktığımda hep seni arıyorum. Gecem de Gündüzüm de sensiz olmuyor aşkım... Günaydın

Bugün günlerden yine sen günaydın aşkım :)

Arkadaşa Günaydın Mesajı
İyi günümde de Kötü günümde de her zaman yanımda olan tek dostuma günaydın..

Şu garip hayatta beni tek anlayan arkadaşıma günaydınlar...

Yazmış olduğum bir günaydın mesajını resimli olarak messenger veya mail yolu ile sevgilinize gönderebilirsiniz.

0 yorum → "2012 Günaydın Mesajları"

Yorum Gönder

Sponsor Bağlantılar

Google Reklamları

Günaydın Mesajları: 2012 Günaydın Mesajları.
Anarschi Hit Adam