Sevgiliye Günaydın Mesajları

Yazar:

herşey seninle başlar.seninle btr hergünüm seninle doğsun.seninle batsınn günaydın gnmn en güsel varlığı.meleğimm..

sevgilim,aşkım,umudum.yasam kaynagım...GÜNAYDIN!!!bugünde adını anarak hayaline bakarak uyandım...ve bugünde bi önceki günden daha cok kalbime sıgmaz buldum seni...seni cok seviorum Hayat kaynağım..

Hani derler ya, her sevgi zamanla bitermis diye, benimki bitmiyor içimde yanan ateş sönmüyor. Her gecenin sabahına bir umut, bir ümitle kalkıyorum, çünkü SENİ SEVİYORUM Hayırlı sabahlar bebegim...!

Aç gözlerini rüyadan sonra ilk beni gör herşeyden önce al bu tatlı buse sanadır sana günaydın günaydın günaydın canım..

Günaydın virane gönlümün gonca gülü günaydın hayatımın anlamı biriçik aşkım günaydın seni çok seviyorum

DÜN GECE UYUYUP KALMIŞIM SANA BİR İİ GECELER BİLE DİYEMEDEN SIZMIŞIM BARİ SABAH OLMUŞ AYILMIŞKEN GÜNAYDIN DİYEYİM : )

Yildizlarin Kayboluşunu İzlerken Her Sabah Bir *GÜNAYDIN* Duymakti Aslinda İsteğim Şimdi Sana Duyamadiğimi Yaziyorum *GÜNAYDIN* Benim Dünyamin En Güzel Gerçeği ..=)

0 yorum → "Sevgiliye Günaydın Mesajları"

Yorum Gönder

Sponsor Bağlantılar

Google Reklamları

Günaydın Mesajları: Sevgiliye Günaydın Mesajları.
Anarschi Hit Adam