Etkileyici Aşk Sözleri

Yazar:

Bu gece kayarken yıldızlar gökyüzünden ve gözümden yaşlar süzülürken, dilek tutmadım ilk defa sadece teşekkür ettim tanrıya, bu gece yanımda oldugun için…

Hayata niye geldim diye düşünmeye başlamıştım. 21′ imden sonra seninle tanısınca anladım dünyaya geliş sebebimi…

Benim sana olan aşkım sagır bir ressamın , kristal bir yüzeye düsen gülün sesini çizdigi zaman biter.

Sevgiliyi aylarca göremeyen aşığa, sevgili için akan gözyaşı bile güzeldir

Eger askta guzel bir an varsa oda baskalarini bastan cikartan o yuregin benim icin kan agladigi zamandir.

İnsanlar her ne kadar sonbaharı ayrılık mevsimi kabul etmişlersede, kaderde ayrılık varsa sonbaharı beklemez.

Beraber ağlamaktaki tatlılık kadar hiçbir şey kalbleri birbirine bağlamaz.

Ağlamak istiyorsanız asla yapmayın.Çünkü, bir yerlerde sadece sizin bir gülüşünüz için yaşayanbirileri mutlaka vardır

Seninle bir pergelin iki ayrı kolları gibiyiz ne kadar dönersen dön yine aynı yerde karşılaşacağız

Eğer geceler seni düşündüğüm kadar uzun olsaydı asla sabah olmazdı.

Bana unut dediler seni unuttum;Ama seni değil, bana seni unut diyenleri.

Uzaklıklar küçük sevgileri yok eder büyükleri ise yüceltir tıpkı rüzgarın mumu söndürüp ateşi yükselttiği gibi.

Yağmuru sevdiğini söylüyorsun ama yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun, Güneşi sevdiğini söylüyorsun ama güneş açınca gölgeye kaçıyorsun, Rüzgarı sevdiğini söylüyorsun rüzgar çıkınca pencereni örtüyorsun. İşte bundan korkuyorum çünkü beni de sevdiğini söylüyorsun..

bu davul sesleri senın düğününde benimse cenazemden geliyo bu karabalık senın düğünde benımse cenazemden geliyo senın kınalı ellerınden benımse tabutumdan tutacaklar senın üzerine güller benımse toprak atacaklar ikimizin giysiside beyaz olcak senın beyaz gelinlik benımse beyaz kefen senın nufus cuzdanına ewli benımse ölü yazacaklar ZEHİR–GÖZLÜMMM

0 yorum → "Etkileyici Aşk Sözleri"

Yorum Gönder

Sponsor Bağlantılar

Google Reklamları

Günaydın Mesajları: Etkileyici Aşk Sözleri.
Anarschi Hit Adam