güzel aşk sözleri

Yazar:

Dünün HataSınI BaNa Sormayın! Doğruya yanlışa KafanIzI Takmayın! Bakın DalganIza Canımı SIkmayın...


Seni ben kendime kader saymıştım ; Ugruna herşeyi göze almıştım. Yüreğin taştanmış çok geç anladım. Bir damla göz yaşı DEĞMEZMİŞ SANA!


YAREN DEĞİL YAR OLKİ SEVGİLİN MEVLA OLSUN DİKEN DEĞİL GÜL OLKİ AŞIGIN BÜLBÜL OLSUN DOSTUNA DOST OLKİ ADINI DERMAN KOYSUN GÜZEL İNSAN ..............

Rüzgarın kemanını çaldıgı ve damlaların pencerene vurdugu bir gecede yatagına uzanıp hayalini kurdugun ve keşke dedigin tüm güzellikler senin olsun…

Önce düştüğümde kalkmayı, sonra aleve dokunduğumda acıyı, sevmeyi öğrendim, sevilmeyi, herseyi öğrendimde”yalnız seni unutmayı ögrenemedim”

Ne insanlar tanıdım yıldızlar gibiydiler, hepsi göklerdeydi parlıyordu. Ama ben seni, güneşi seçtim. Ve bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim…

Güneşin buz tuttugu yerde bir alev görürsen, o bil ki yalnız ve yalnız senin için yanan kalbimdir…

Dünyada iki gül olsun biri kırmızı biri beyaz, sen beni unutursan kırmızı gül solsun, ben seni unutursam beyaz gül kefenim olsun…


0 yorum → "güzel aşk sözleri"

Yorum Gönder

Sponsor Bağlantılar

Google Reklamları

Günaydın Mesajları: güzel aşk sözleri.
Anarschi Hit Adam