Yeni Günaydın Mesajları

Yazar:

Yıldızların kaybolusunu izlerken her sabah bir günaydın duymaktı aslında istediğim şimdi sana duyamadığımı yazıyorum sevgili günaydın dünyanın en güzel gerçeği

Geceleri uzaklarda çığlık olur sesim yosun kokusundan daha keskindir özlemin bu sabah senin için aralandı gözlerim günaydın HERŞEYİM.

sevgilim, aşkım, umudum, yaşam kaynağım… günaydın! bügün de adını anarak hayaline bakarak uyandım… ve bugün de bi önceki günden daha çok kalbime sığmaz buldum seni…

Sabah gözlerimi açıp seni izlemek, dudaklarına öpücük kondurarak uyandırmak isterdim aşkım… SENİ ÇOK SEVİYORUM… BİTANEMSİN…

her sabah seni düşünerek uyanmak bana huzur veriyor… mutluluk neşe hayat herşeyin anlamı sensin… varlığına binlerce kez şükürler olsun… günaydın her şeyim!!!

günaydın aşkımmm.hayatımın manası olan sen bitaneciğim.hep özelimsin özelim olarakta kalacaksın bi tanem.

seni öperek uyandıracağım o günleri sabırsızlıkla bekliyorum hayat suyum kocaman günaydın sana seni çok seviyorum ( her saniye aklımdasın )

0 yorum → "Yeni Günaydın Mesajları"

Yorum Gönder

Sponsor Bağlantılar

Google Reklamları

Günaydın Mesajları: Yeni Günaydın Mesajları.
Anarschi Hit Adam