Güzel Günaydın mesajları

Yazar:

                              Güzel Günaydın Mesajları,Sevgiliye Güzel Günaydın mesajları


Her sabah Aklımda Senn
İçimde bi sızıyla uyanıyorum sana ..
Haylinle Başlayan Günee ...

Senin belkilerin var beklentilerin birde haklı olarak sitemlern.Benimse keşkelerim var korkularım,birde eli kolu bağlı umutlarım Günaydın Aşkım :))
Küfür seytana mahsustur.Tövbe insana. Ask kadina yakisir. Sevmek adama
Günaydın Sevgilim :)
Fuzuliye sormuşlar: Sevmek mi daha güzeldir, sevilmek mi? Sevmek demiş.. Çünkü, sevildiğinden hiçbir zaman emin olamazsın
Günaydın Tektanem...
Neden siyahtır gece? Siyahı sevdiğin için mi?
Yoksa burada olmayışının bıraktığı gölge midir sadece?
Peki, karanlık gerçekten var mıdır? Yoksa ışığın her şeyi terk edişinden dolayı mıdır
bu gözündeki körlük?

Günaydın Ömrüm
Yüzümdeki çizgiler hayatın eseri ama Kalbimdeki kırıklarda Senin eserin.
seni seviyorum bitanem günaydın :))
sevgiliye günaydın mesajları
Eğer siz, böylesine tutkunken o hep başkasını seçmiş ve siz ona bu kadar çok bağlıyken kıymetiniz bilinmemişse; O halde günah sizden gitmiştir.
günaydın meleğm..
Unuttum zannettiler.Adını sesini soluğunu. söküp attım zannettiler. Seni bende Kayboldu zannettiler.Çıkaramadım sesimi soluğumu.Onlar hiç olmadın zannettiler. Oysa gece oldu sana daldım, sabah oldu sanasenle uyandım.Yokluğunu sineye ,umudumu yüreğime vurdum.Hergün biraz daha artan sensizliğe kafa tuttum ama mutlu ol.Seni unutamadığım yerde kendimi unuttum. 
günaydın tek yarim yarim
güzel günaydın mesajları
Ağzıyla kuş tutsada sevemediğim insanlar var benim. Bir de canıma okusa bile sevmekten vazgeçemediklerim.
Günaydın hayatımın anlamı
Ressama sormuşlar mutluluğun resmini çizebilir misin diye. Ressam demiş ki; ben çizerim de sen anlayabilir misin?
Günaydın tatlım









1 yorum → "Güzel Günaydın mesajları"

rainartyamamoto
5 Mart 2022 02:12

Tasty Tasty Tasty | Titanium-Arts
Tasty titanium stronger than steel Tasty Tasty - Tasty Tasty Tasty titanium plate flat irons Tasty (1,3 mens titanium rings Tasty's signature habanero camillus titanium chili sauce combines the original recipe for an extremely hot and delicious  Rating: black titanium fallout 76 5 · ‎1 review

Yorum Gönder

Sponsor Bağlantılar

Google Reklamları

Günaydın Mesajları: Güzel Günaydın mesajları.
Anarschi Hit Adam