sevgi mesajları günaydın mesajları

Yazar:

                                                                             Sevgi mesajları Günaydın mesajları


"Ahımın"rüzgarı üşütür seni,Benden başkasına ısınamazsın"


"Benden nefret edenlerden nefret edecek vaktim yok. Çünkü ben, bana değer verenleri sevmekle meşgulüm.."


"Bir kadın sana ağlayarak git diyorsa, yapman gereken tek şey kalmaktır."


"Hayat ne kadar güzel olurdu; İnsan hem 'aşık', hem de 'sadık' olmayı becerebilseydi!"


Annemin "Allah belanı versin" dediği gün tanışmıştık seninle..

Sen, dedi "İntihar gibisin.." "Hem cesaret edilmeyen,Hem de herkes tarafından en az bir kere düşünülen."İşte öyle güzelsin..

"Yaşadığım falan yok, sadece ölmezden geliyorum."


"Birer birer, seve seve çıktığım aşk basamaklarını; onar onar, söve söve iniyorum şimdi!"


"Bir ilişkiyi kαdın bαşlαtır, kαdın bitirir. Amα bαşlαtαn ve bitiren αynı kαdın olmαyαbilir.."


"Dünyada yaşayan 6 milyar insan, 6 milyar ruh var.. Ve bazen tek ihtiyacım olan, içlerinden sadece biri.."


"Tamam mesafeler aşka engel değil ama, ben burada ağlasam senin yanakların ıslanır mı orada?


Papatya fallarının her zaman tek bir sonucu vardır; elinize bakarsanız ve size kalan tek şeyin bi sap olduğunu görürsünüz ."



0 yorum → "sevgi mesajları günaydın mesajları"

Yorum Gönder

Sponsor Bağlantılar

Google Reklamları

Günaydın Mesajları: sevgi mesajları günaydın mesajları.
Anarschi Hit Adam