Güzel Günaydın mesajları

Yazar:

  • Güzel Günaydın mesajları

Adını yoldaki taşlara yazdım buğulu camlara resmini çizdin dün gece rüyamdaydın yine sevgilim Günaydın sevgilim.


Kaldım buralarda aşkın çaresiz cekilmez hasretlerdeyim.Dayanılmaz sessizliğin bu acıları bembeyaz hayallerimdesin günaydın sevgilim


Dağ küsermi toprağına dal küsermi yaprağına el küsermi parmağına günaydın aşkım




Öpücüklerle Uyandırmak isterdim seni, Yanımda Olsan Sarardım O Nazik tenini, Seviyorum seni Sabahım Sensin benim Tek iLacım günaydın sevgili yarim

Bir Sabahı Bir de Gözlerini Özledim Sevgilim, Sensiz kaçıncı Sabahım Hatırlamaz oldu bedenim, dön artık sevgilim dön artık herşeyim sensiz başlayan güne, her gün diyemem sevgilim.Günaydın meleğim

Yaşamayı Sevmekten Daha çok seviyorum seni çünki sen yaşamsın sen benim için  seni yeni bir günsün bebeğim Günaydın herşeyimmm..


Günaydın gecenin karanlığında yolunu seni kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım seher vakti yapılan ve kabul olunan duam günaydın….


Günaydın yatağımda rüyalarım işimde hülyalarım ferhat soğuk kış günlerinde sımsıcak saran ılık, ılık damarlarımda akan can suyum günaydın…


Günaydın bahar kokulum, kır çiçeğim nefesim, gözüm… her şeyim günaydın günaydın…. 
CANÖZÜM
Aç gözlerini rüyadan sonra ilk beni gör herşeyden önce al bu tatlı buse sanadır sana günaydın günaydın günaydın canım



0 yorum → "Güzel Günaydın mesajları"

Yorum Gönder

Sponsor Bağlantılar

Google Reklamları

Günaydın Mesajları: Güzel Günaydın mesajları.
Anarschi Hit Adam