Yeni Günaydın mesajları

Yazar:

Neydi Seni Karşıma Çıkaran; Tesadüf mü? Rastlantı mı?
Neyi BuLdum Sende ; Güzellik mi ? Hoşluk mu?
Neyin Bedelini Ödüyorum; Aşkın mı? Sevginin mi?
ßunların Cevabını Veremiyorum Ama Seni Düşüncemden Atamıyorum...!
Düşüncemin en derin kuytu Tenhasında Benliğimi Sarmış Sanki Oracıkta...!
GeceLeri Seviyorum Çünkü O Sesizlik Bana Seni Bağıyor Seni buLuyorum...
Ben Seni Sesizce İçimde SakLıyorum Günaydın Aşkım ...



Her yürek sevebilseydi eğer, ayrılık hiç olmazdı. Her seven yürekli olsaydı zaten 'aşk' bu kadar basit olmazdı Günaydın Mühür Gözlüm !


Fazla abartmayın..Çünkü yerlere göklere sığdıramadığınız aşk; bir gün bir Aşkıml'a sığacak...Günaydın Aşkım


Gitmek gerekir bazen..fazla yormadan...daha çok biktirmadan..eger vaktiyse arkana bile dönüp bakmadan Günaydın Sevgilim...






0 yorum → "Yeni Günaydın mesajları"

Yorum Gönder

Sponsor Bağlantılar

Google Reklamları

Günaydın Mesajları: Yeni Günaydın mesajları.
Anarschi Hit Adam