Romantik Günaydın Mesajları

Yazar:

Romantik Günaydın Mesajları


çöldeyim susuzum yüreğin bana leyla..Kuyularda Yusuf'um sözlerin bana züleyha..Ateşlerde ibrahimin gözlerin bana derya sancılar icinde meryemim bakısın bana isa yaralar içinde eyyübüm dostluğun bana şifa ey sevgili yar bugünde her zaman olduğu gibi gönüldesin günaydın biriciğim..


ölümüne gelsende hayat ne canımı yakacak kudrete sahipsin!ne kanimi akitacak bicağa yazılanı kaderim der yasar alnım acık basşım dik giderim ben allahtan ötürü seni bile severim elinden geleni ardına koyma hayat ben yine sana gülümserim günaydın aşkım


"Kendine iyi bαk" derdin yα hαni, Ben kendime ne zαmαn bαksαm hep seni görüyorum Günaydın aşkım..


 Hayatımın dağınıklığını toplamayı bıraktım... Şimdilerde kırış kırış olan ruhumun buruşukluğunu ütülüyorum Günaydın Aşkım


Gel bi takas yapalim sevgili gülüşünü ver..ömrümü al Günaydın sevgilim


Gecemidir Seni bana Düşündüren Yoksa benmiyim Seni Düşünmek için Geceyi bekleyen Günaydın Sevdiğim


Her yürek sevebilseydi eğer, ayrılık hiç olmazdı. Her seven yürekli olsaydı zaten 'aşk' bu kadar basit olmazdı Günaydın gülüm


Hayatta gözyaşlarımı hakedecek bir insan görmedim.Ya benim gözyaşlarm gereksiz,Yada uğruna gözyaşı döktüğüm insanlar değersiz Günaydın bitanem


Günaydın Sevdiğim Yeni Güne Yine Seninle Başlamak istedim.


Gecelerimin Olmazsa olmazına bu sabah günaydın demek istedim günaydın bitanem


Şarkıların anlatamadığı sesimin duyulmadığı yerlerdeyim günaydın hayatım



0 yorum → "Romantik Günaydın Mesajları"

Yorum Gönder

Sponsor Bağlantılar

Google Reklamları

Günaydın Mesajları: Romantik Günaydın Mesajları.
Anarschi Hit Adam