sevgiliye mesajlar

Yazar:

Her birliktelik kalbin emzireceği bir bebektir. Önce emeklemeyi, sonra yürütmeyi öğretmen gerekir.


Basit bir erkek sevgilisini diger kizlarla kiskandirir...akilli erkekse diger kizlari sevgilisiyle kiskandirir:)


Sana kemik değil 'A ş k verdim . .
Şimdi itlik yapmanın lüzumu Yok



Hiçbir zaman hayattan bembeyaz bir sayfa bekleme! Çünkü ikinci sayfa bile, birincinin izlerini taşır..


Bazen ölmek istiyorum yeniden doğmak için. İri,ekşi bir vişne tanesi gibi.


aşk acısı çeken birine aşık olmayın. O kişi yaralıdır ve yarabandı olarak sizi kullanır . . 


Kabul ediyorum, sen kalbimi yayla gibi kullanıp dört nala at koştururken.....ben sana " çüşşşşşş ! " demediğim için suçluyum.:)


BiR inSan biLmiyoRsa ne istediğini, hem SeNi ziyan edeR hem de kenDini...dibini qöRmediğin suya daLmadığın giBi sonunu biLmediğin sevqiye tesLim etme kenDini...!..


Güvenmek mi? Ağzından bal damlayan arının bile götünde iğnesi var..!


‎'Aşığım sana' cümlesinin sonundaki 'a' harfi terk etti seni. O da üzülmüyor gittiğine, Sen hala 'Aşığım San' beni


Hani benden önce bi ilişkin vardı;
Çok sevmiştin,Ve bana geldiğinde "dedin ki"Benim canım çok yandı,sen diğerleri gibi olma."
Bende sana demiştim ya hani"Ben diğerleri gibi değilim,seni üzmeyeceğim"diye.
Ben sözümde durdum üzmedim,terketmedim,vazgeçmedi​m.
Sadece bana ait ol diye sevdim.Sevdim diye mi terkettin?
Diğerleri gibi olmadğım için mi beni sevmedin

Hani benden önce bi ilişkin vardı;
Çok sevmiştin,Ve bana geldiğinde "dedin ki"Benim canım çok yandı,sen diğerleri gibi olma."
Bende sana demiştim ya hani"Ben diğerleri gibi değilim,seni üzmeyeceğim"diye.
Ben sözümde durdum üzmedim,terketmedim,vazgeçmedi​m.
Sadece bana ait ol diye sevdim.Sevdim diye mi terkettin?
Diğerleri gibi olmadğım için mi beni sevmedin



Konuştuğun kadar şerefli olsaydı hislerin. Şerefini iki paralık etmezdi seçimlerin..


Birşeyi elde etmek istiyorsan ya kafan güzel olucak yada gözlerin (:


Ben onun 'gülüşüne öldüm.' Oysa benim "ölüşüme güldü!' farklıydık işte..


bir erkeği koşulsuz sevmek
tehlikelidir genç bayan..
çocuk gibidir çünkü kalbi,
amaçları için uğraşmazsa
çabuk geçer hevesi



yak ayrılık ateşini.aydınlat ışığınla odann karanlığını.bende sonra geri kalanlarını.savur gitsin.ne sağında aşk var ne solunda sevda.kendini kaybetmişsin ya sahtelikle dolu bu dunyada.var git yoluna lanet olası o çok dilediğin kirli hayatlara..bukadr sözden sonra dönersen.senden şerefsizi yok..


sevgili mesajı sevme mesajı aşk acısı mesajı değişik aşk mesajları romantik aşk mesajları güzel aşk mesajları mesajlar aşk


Ellerim Bağlı aşkım Yorgun Sevgim zincirli Gözlerim Dolu Çünki Kalbim Çok yorgun 


Erkek Devlettir Yönetir,Korur Sahip Çıkar... Kadın Millettir Devleti Yanlızca O Ayakta Tutar ! Ama ne böyle erkek nede böyle kadın var ;)


İyi bir kadın bir erkeği etkiler, zeki bir kadın onda ilgi uyandırır, güzel bir kadın büyüler, anlayışlı bir kadın ise ona sahip olur.

0 yorum → "sevgiliye mesajlar"

Yorum Gönder

Sponsor Bağlantılar

Google Reklamları

Günaydın Mesajları: sevgiliye mesajlar.
Anarschi Hit Adam