Tatlı mesajlar Tatlı günaydın mesajları

Yazar:

Hayat benimse eğer kimse karışamaz ve biliyorum ki herkesle dost olunmaz. Aşka gelince birkere sevdim işte, birdaha işim olmaz!

İnsan, tehlike ile karşılaşmayınca, cesur olup olmadığını anlayamaz.


Hiç yalan söylemedim diyen insan bile, aslında ' naber ' sorusuna ' iyilik ' diyerek yalan söylemiştir.


Mutluyum diyorum, aşık mısın diyorlar.
Mutluluğu aşkla bağdaştırmak ne kadar yanlış.
- Aşkın mutluluk getirdiği nerede görülmüş?



"İçiniz kor gibi yanarken susmak,
Acıların en beteridir.."



Evet bazen kırdım, ama çoğu kez de kırıldım..
-Ki ben,hiç kimseyi kaybetmedim!
Sadece zamanı geldiğinde, vazgeçmesini bildim-

0 yorum → "Tatlı mesajlar Tatlı günaydın mesajları"

Yorum Gönder

Sponsor Bağlantılar

Google Reklamları

Günaydın Mesajları: Tatlı mesajlar Tatlı günaydın mesajları.
Anarschi Hit Adam