değişik günaydın mesajları

Yazar:

Sevgilinize ve sevdiklerinize gönderebilceğiniz değişik günaydın mesajları en güzel günler sizin en güzel sabahlarıda sevdiklerinizle paylaşmak için size özel günaydın mesajları

Nereye bakarsam bakiyim her yerde sen varsın gecenin karanlığında uyurken rüyamda Uyandığımda ise karşımda Ne severmişim seni hemde deli gibi Günaydın Sevdiğim

En güzel sabahlarda beraber kalkmak dileğiyle Günaydın Sevgilim

Şuan Uzakta olsamda bir gün elbet seninle gözlerimi açacağım günaydın aşkların en güzeli

Dünde geçti gitti bugün sensiz geçmesin günaydın tekaşkım

Arama arama bende akıl arama sabahın köründede olsa hep senle konuşmayı düşünüyorum aaa bi bahane buldum Günaydın Bitanem Nasılsın? :)

Geceler bitmek bilmiyor seni düşünmekten gözlerime uyku girmiyor şuan saatin 5'i seni uykularıma atmadım rüyalarıma sığdırmadım Umarım uyandığında mesajıma bakarsın günaydın Ömrümün Sahibi

Günaydın benim viran gönlümün sultanı, Günaydın dost bağımın gonca gülü, Günaydın Süreyya yıldızım, Günaydın: ay yüzlüm, Günaydın canımın cananı, Günaydın

Senin Yanında Çabuk Geçti Saatler Sensiz Geçmek Bilmedi Günler Anladımki Sen Hayatımın Bir Parçası Gönlümün Yarısısın Günaydın Aşkım

Günlerimin ışığı Gecelerimin Yıldızısın Sabahlarımın Güneşi Gecelerimin Ay’ısın Sabahlarımın Günaydını gecelerimin Dumanısın Bebeğim Günaydın.

Bugünde Gözlerimi Seninle Açtım hayata, Senin Adınla Baktım Evdeki her eşyaya, Adını Anıp Dinlediğim Şarkılarda Hep San varsın bebeğim yaşarcasına Günaydın Birtanem.


0 yorum → "değişik günaydın mesajları"

Yorum Gönder

Sponsor Bağlantılar

Google Reklamları

Günaydın Mesajları: değişik günaydın mesajları.
Anarschi Hit Adam