Günaydın mesajları 2011 sevgiliye özel

Yazar:

Sevgiliye gönderilecek en güzel günyadın mesajı kendinizin düşünüp yazcağı bi mesajdır. Eğer beceremem diyorsanız kendim yazdığım bir kaç günaydın mesajını sizlerle paylaşiyim sadece bu bloga özel bir günaydın mesajıdır. Lütfen başka sitelerde kullanmayalım.

Aşkla ilgili Günaydın Mesajı
Gözlerim istediki seni karşımda görmek Yüreğim isterdiki her an seninle yaşamak, en güzel rüyamda sensin, en güzel günümde ama hiç bir güzellik seninle uyanmak kadar güzel değildir Günaydın Ömrümün sahibi

Özlemle ilgili bir Günaydın Mesajı
Bir günüm daha sensiz geçti. ama bütün günlerimin senle geçeceği günlere az kaldı Ömrümün her sahabında seninle Uyanacağım o günlere az kaldı yanağını öpüp günaydın sevgilim diyeceğim o gün çok yakın

Aşkla ilgili bir Günaydın Mesajı
Her gece yattığımda aklımda sen varsın, her sabah kalktığımda yine aklımdasın, ama bu sabah bi jest yapiyim duygularımı paylaşiyim GÜNAYDINLAR OLSUN Ömrümün SAHİBİNE

Buluşmakla ilgili bir Günaydın mesajı
Günaydın canım Bu sabah kalktığım an bir an yüzün gözümün önüne geldi sevindim kendi kendime, sonra baktım yoksun. Meğer ne çok seviyorum seni ne çok görmek istiyorum. Müsaitsen Buluşabilirmiyiz?


0 yorum → "Günaydın mesajları 2011 sevgiliye özel"

Yorum Gönder

Sponsor Bağlantılar

Google Reklamları

Günaydın Mesajları: Günaydın mesajları 2011 sevgiliye özel.
Anarschi Hit Adam