Günaydın mesajları

Yazar:

  • Günaydın mesajları
  • Günaydın..Dün gece Rüyamda Seni Gördüm Okadar güzeldinki pahabiçilemezdin.
  • Günaydın bitanem seni seviyorum sen benim ay ışığımsın
  • Günaydın aşkım şu yalan dünyadaki tek sevdiğim sensin
  • Meleğim günaydın şu 3 günlük dünyada 4. gün olsa bile o gün yine seni severdim
  • Tek tanem günaydın uyandıysan seni seviyorum de gülücük at :)
  • Dün gece yine her zamanki gibi rüyamda sen vardın günaydın mühür gözlüm
  • Ne zaman hayallere dalsam sen yine ordasın GÜNAYDIN aşkım
  • Seni çok seviyorum gunaydin bitanem
  • İnsanlar tercihleriyle yaşarlar bu hayatta.. Ya tozu dumana katarsın ya tozu dumanı yutarsın...seçım senin...hayal ettğin hayatı yaşayamıyosan, yaşadiğın hayat sana ait değildir...gözunu hayal ettiğin hayata dik ve yürü! Gölgen peşinden isterse gelmesin...sen sana yetersin
  • Hiç hata yapmayan insan; hiç bir şey yapmayandır. Ve hayatta en büyük hata kendini hatasız sanmaktır..

0 yorum → "Günaydın mesajları"

Yorum Gönder

Sponsor Bağlantılar

Google Reklamları

Günaydın Mesajları: Günaydın mesajları.
Anarschi Hit Adam